Kost Dat

Met de online offertemodule Kost Dat? verhoogt u in รฉรฉn keer uw serviceniveau naar de klant. Met deze module kan de automobilist op uw eigen website meteen de prijs voor reparatie- en/of onderhoudswerkzaamheden opvragen en vervolgens direct een afspraak inplannen. Het is alsof u 24 uur per dag bent geopend.

Met Kost Dat? geeft u de klant vooraf duidelijkheid en transparantie in uw prijzen voor reparatie en onderhoud aan zijn of haar auto. De prijzen die de offertemodule geeft zijn all-in prijzen. Dit houdt in dat het arbeidsloon en kwaliteitsonderdelen en eventuele milieutoeslagen zijn inbegrepen.

 

Het arbeidsloon kunt u zelf bepalen en instellen. De opgegeven prijzen zijn inclusief BTW.

Drie simpele stappen zijn genoeg voor de automobilist om op uw website een offerte op te vragen en een afspraak in te plannen. Bent u een dag gesloten of bent u op vakantie? Op de website kunt u zelf aangeven wanneer u gesloten bent!

 

 

Voordelen voor u:

  • 24 uur per dag voor de automobilist bereikbaar
  • De automobilist kan direct een afspraak inplannen op uw eigen website
  • De Kost Dat? werkplaatsreceptie bemiddelt in uw afspraak
  • U bepaalt uw eigen uurloon
  • Perfecte servicetool om nieuwe klanten mee te winnen
  • Mogelijkheid om een offerte te maken a.d.h.v. de jobs in mijngrossier.be
  • Marketingondersteuning via mijngrossier.be
  • Opvolging via uw eigen admin. beheer.

 

Voordelen voor uw klant:

  • Direct een prijsofferte op het scherm, afdrukbaar
  • Duidelijkheid en transparantie in prijzen voor reparatie en onderhoud
  • Direct een online afspraak inplannen
  • 24 uur per dag bereikbaar
  • Prijsgarantie op de offerte

 

Powered by WordPress
Scroll Up